WordPress

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Każdy temat założony w ewidentnie złym dziale będzie usuwany! Proszę czytać opisy działów i regulamin!

Reply to this topicStart new topic
> podstrony widzoczne dla wszystkich, których nie ma w menu
mzio
post 01.7.2008 - 16:12
Post #1

aktywność:
*

Grupa: Bloger

Nr: 4 302

Hej!
Jestem początkującym użytkownikiem WP, miałem parę problemów które udało mi się rozwiązać, lecz niestety ten mnie przerasta. Od razu proszę Kasię79 o nie odpisywanie mi w stylu przeszukaj forum, bo już to zrobiłem. Moglibyście mi napisać krok po kroku, jak zrobić podstronę widoczną dla wszystkich, której nie ma w menu na stonie. Chodzi mi o coś takiego www.nowydwormazowiecki.zhp.pl wejdzcie w Gromady i Drużyny, tam do każdej drużyny jest podlinkowana podstrona, lecz niestety te podstrony są widoczne tylko dla mnie (admina), bo nie są opublikowane. Jak je publikuje to muszą mi się z nich zrobić albo strony nadrzędne, albo muszą byc w menu pod jakąs stroną nadrzędną, a ja tak nie chcę, ponieważ nie chcę zawalać menu. Chcę żeby te storny były tradycyjnie linkowane i widoczne dla wszystkich. Jeszcze raz gorąco proszę o pomoc! Tylko napiszcie mi dokładnie co mam zrobić.
Go to the top of the page

+Quote Post
mzio
post 04.7.2008 - 12:56
Post #2

aktywność:
*

Grupa: Bloger

Nr: 4 302

Czemu nikt mi nie chce pomóc?

+Quote Post
Kasia79
post 04.7.2008 - 13:08
Post #3

aktywność:

Grupa: Redakcja

Nr: 2 641

Hmm.. pewnie dlatego, ze mielismy nadzieje iz przeszukasz DOKLADNIE forum i znajdziesz rozwiazanie. dontgetit.gif

Krok po kroku:
1. kliknij w link SZUKAJ w gornym prawym rogu forum
2. wpisz EXCLUDE
3. wcisnij enter
4. przeczytaj 1, 2, 4, 5 watek z listy wynikow
5. zastosuj podane tam rozwiazanie
6. (krok dobrowolny) podziekuj za pomoc jesli znalazles satysfakcjonujace Cie rozwiazanie biggrin.gif

Kasia

--------------------
Curiosity killed the cat, but satisfaction brought her back.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic