IPB

( Zaloguj | Zarejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Sposób na trolle
jpowie01
post 19.10.2010 - 13:57
Post #1

aktywność:

Grupa: +Bloger

Nr: 8 525

Cześć wink.gif
Znów zwracam się do Was z małą prośbą. Jak wiecie (bądź jeszcze nie) pracuję nad mini portalem społecznościowym opartym na WP ;] Wszystko ładnie, pięknie ale na 100% prędzej czy później znajdą się jakieś trolle. Nie uniknę tego problemu, choćbym nie wiadomo jak próbował zmienić świat. Tak więc jak powstrzymać takie trolle (gdy już się pojawią) ? Pierwsza myśl jaka przychodzi na myśl to Ban. Przejrzałem Internet i znalazłem parę pluginów. Wszystkie blokują IP - i bardzo dobrze, super - chwała im za to. Ale skąd mam wziąć IP użytkowników, żeby potem mógł ich zbanować tymi pluginami ? Dlatego przeszukałem wyniki Google i nic ;/ Jestem na razie początkujący i umiem tylko podstawy JS i PHP. Z chęcią sam bym napisał jakiś skrypt pobierający IP i wyświetlający go w Panelu Administratora, czy coś innego. No ale niestety jeszcze za mało umiem. Tak więc proszę Was o radę, zarzucenie pomysłu, kodu, pomocnych linków, czy czegokolwiek.

Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam,
jpowie01
Go to the top of the page

+Quote Post
amistad18
post 19.10.2010 - 15:25
Post #2

aktywność:

Grupa: Redakcja

Nr: 5 919

Poszukaj jakiejś wtyczki do statystyk, tam będzie IP zachowywane. Jeżeli natomiast chodzi o śmiecenie na stronie, to najprawdopodobniej masz nam myśli komentarze? WP zapisuje IP użytkownika który dodał komentarz.

+Quote Post
jpowie01
post 19.10.2010 - 16:13
Post #3

aktywność:

O.. nawet nie wiedziałem, że WP przechowuje IP komentarzy ;] Teraz sprawdziałem i rzeczywiście ! Dzięki ! Jeden problem mam z głowy ; )

CYTAT
Poszukaj jakiejś wtyczki do statystyk, tam będzie IP zachowywane.

Widziałem taką jedną, ale skąd będę wiedział które IP jest trolla, a które zwykłego użytkownika ?

+Quote Post
amistad18
post 19.10.2010 - 17:00
Post #4

aktywność: