IPB

( Zaloguj | Zarejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Dużo pytań od początkującego
ChceNauki
post 09.11.2011 - 07:55
Post #1

Grupa: Bloger

Nr: 10 730

Witam,

Założyłem kilka dni temu stronę opartą na Wordpressie. Jestem początkującym, nie mam praktycznie żadnego doświadczenia, więc rzecz jasna mam pewne problemy. Staram się dużo czytać, więc kilka już udało mi się rozwiązać, niestety z wieloma wciąż mam problem. Moja strona to cfc24.pl. Chodzi o górne menu, tam gdzie jest "Home", "Kontakt", "Informacje". Chciałbym zrobić kategorie dodawanych wpisów jako na przykład: "Wywiady", "Felietony" i podczepić to właśnie tam. Prościej może. Chcę w górnym menu zrobić takie zakładki jak "Filmiki", "Wywiady", "Wydarzenia"... Klikam w Wywiady i pojawiają się wszystkie wpisy, które dodałem jako wywiad w kategorii. Jest taka opcja, to realne? Druga sprawa - jak można modyfikować prawe menu, wszystko chyba przeszukałem, ale ciągle nie mogę nic znaleźć. Kolejna kwestia jest taka - wszystko w tym szablonie jest po angielsku, by to zmieniać trzeba pojedynczo wszystko edytować, czy wystarczy ściągnąć jakąś paczkę ze spolszczeniem? Kolejne... Chcę wstawić logo, jest tylko jedno miejsce, pomiędzy wpisami, a tym górnym menu, jednak miejsce kończy się na prawym menu. Czy da się je jakoś przestawić trochę niżej, by logo zajęło całą szerokość strony?

To byłoby póki co na tyle, będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi,
pozdrawiam
Go to the top of the page

+Quote Post
sq7jzi
post 09.11.2011 - 13:02
Post #2

Grupa: Bloger

Nr: 10 733

Moja strona to cfc24.pl. Chodzi o górne menu, tam gdzie jest "Home", "Kontakt", "Informacje". Chciałbym zrobić kategorie dodawanych wpisów jako na przykład: "Wywiady", "Felietony" i podczepić to właśnie tam. Prościej może. Chcę w górnym menu zrobić takie zakładki jak "Filmiki", "Wywiady", "Wydarzenia"... Klikam w Wywiady i pojawiają się wszystkie wpisy, które dodałem jako wywiad w kategorii. Jest taka opcja, to realne?

Da się, jak najbardziej.