IPB

( Zaloguj | Zarejestruj )

2 V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Czy jesteście informatykami?
Daggerka
post 22.4.2010 - 17:52
Post #16

aktywność:

Grupa: +Bloger

Nr: 6 862

Obsługa WP jest banalna wink.gif Obecnie konfiguracja również jest banalna. Na poprawnie skonfigurowanych serwerze wszystko pięknie można ustawiać, wgrywać, aktualizować w panelu WP.

Ja ogólnie stronkami, forami itd zajmuję się od... niecałego roku? To wcale nie jest trudne.

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
vilq
post 19.10.2010 - 19:54
Post #17

Grupa: Bloger

Nr: 8 624

Technikum informatyczne 4-letnie, nauka php głównie, ale również z hobby wink.gif

+Quote Post
strzelba666
post 27.1.2011 - 14:56
Post #18

Nr: 9 397

Pojęcie informatyk jest zbyt ogólne, to tak jakbyś mówił o lekarzu bez specjalizacji.

--------------------

+Quote Post
rokko
post 27.1.2011 - 16:06
Post #19

aktywność:

Nr: 8 919

A ja jestem informatykiem po studiach wink.gif

Do obsługi WordPressa nie jest wymagane żadne wykształcenie informatyczne, dużo instrukcji dla początkujących w sieci, jak napotkasz na problem zapytaj na forum wordpress.org.pl

Twierdzisz że jest mało poradników do WP po polsku?

Ja mam odmienne zdanie...

KOD
http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&hs=UDU&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&q=wordpress+ext%3Apdf+|ext%3Adoc+|+ext%3Adocx&aq=f&aqi=&aql=&oq=

--------------------

+Quote Post
leon55
post 30.1.2011 - 13:23
Post #20

Nr: 8 912

Technik meblarstwa, pracowałem w banku - kredyty, lokaty - w między czasie zaoczne studia na UW kierunek informatyka i ekonometria - trochę programuję w PHP i w JS obecnie pracuję w agencji reklamowej jako montażysta filmowy ale jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa - może zostanę posłem - hi hi.

--------------------
oszczędzasz, banki, lokata - lokaty bankowe
sprawdź ile zarobisz - kalkulator lokat

+Quote Post
darrmtrade
post 09.2.2011 - 17:54
Post #21

Nr: 9 466