IPB

( Zaloguj | Zarejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Czy istnieje dodatek - katalog wpisów stron firmowych do Wordpresa?
mariane
post 10.4.2009 - 20:29
Post #1

aktywność:

Grupa: Bloger

Nr: 5 981

Witam,
mam pytanie i prośbę o pomoc. Czy ktoś z Was, szanowni użytkownicy, wie gdzie znaleźć i jak zainstalować skrypt/kod katalogu firm na blog typu wordpress revolution?
Opiszę jeszcze o co chodzi...
Prowadzę mały serwis wędkarski i tak sobie zamarzyłem, że utworze w moim serwisie spis sklepów wędkarskich w całej Polsce. Serwis mój oparty jest o gotowy skrypt WordPress Revolution, wiec w sumie nie napracowałem się nad nim. Teraz chciałem dodać właśnie taki katalog. Sam ręcznie będę dodawał sklepy, z poziomu administracji, jakiś krótki opis, fotka, może mapka dojazdowa plus telefony, strona www sklepu, jeżeli będzie.
Czy ktoś z was może mi pomóc gdzie coś takiego znaleźć. Niestety nie znam się na tym za dobrze a szukam rozwiązania...
pozdrawiam i z góry dzięki za rady.
Go to the top of the page

+Quote Post
amistad18
post 11.4.2009 - 10:14
Post #2

aktywność:

Grupa: Redakcja

Nr: 5 919

Jeśli sam to będziesz ręcznie dodawał, to nie możesz tego rozwiązać poprzez np. jedną stronę główną, z listą sklepów i linkami do kolejnych podstron, któe będą zawierały opis tych sklepów?

+Quote Post
mariane
post 11.4.2009 - 10:17
Post #3

aktywność:

CYTAT(amistad18 @ 11.4.2009 - 11:14) *
Jeśli sam to będziesz ręcznie dodawał, to nie możesz tego rozwiązać poprzez np. jedną stronę główną, z listą sklepów i linkami do kolejnych podstron, któe będą zawierały opis tych sklepów?

właśnie nie bardzo, bo co to za katalog, jeżeli ktoś będzie chciał wyszukać sklep w danym mieście, jak ma to zrobić?

Ten post edytował mariane 11.4.2009 - 10:17

+Quote Post
andhy
post 11.4.2009 - 10:36
Post #4

aktywność:

Grupa: Redaktor Naczelny

Nr: 425

CYTAT(mariane @ 11.4.2009 - 11:17) *